ІІ варіант.

1.Укажіть рядок, у якому всі іменники належать до другої відміни. 
    А.Бій, невільник, вогонь, танок, народ.
    Б. Рід, хутір, музика, князь, письменник.
    В.Начальник, риба, озеро, брат, син.
    Г.Отаман, життя, рік, село, церква, небо.
  Запишіть п’ять іменників третьої відміни.
2.У якому рядку всі іменники  в родовому відмінку мають закінчення –а.
      А.Вовк…,грам…,гвинт…,місяц…,процент…
      Б.Мільярд…,Тернопол…,кон…,атом…,інститут…
      В.Числівник…,пароплав…,плеч…,нож…,роман…
      Г.Робітник…,малюнк…,Дністр…,туман…
3.Укажіть рядок,у якому всі прикметники якісні:
   А.Добрий,український,щасливий.
   Б.Справжній,чистий,щедрий.
   В.Національний,веселий,шкідливий.
   Г.Розумний,бідний,уважний.
 Запишіть 5 присвійних прикметників.
4.Укажіть рядок,у якому всі прикметники належать до твердої групи:
   А.Чорні.сільські,запашні.
   Б.Середні,суворі,гарячі.
   В.Художні,зелені,олімпійські.
   Г.Вчорашні,українські,спортивні.
 Запишіть 5 прикметників м'якої групи.
5.     Укажіть рядок , у якому всі дієслова дійсного способу.
А. Сказав , дочекалися б , закінчу , плачеш.
Б. Привітайся , сидимо , мріяла , знаю.
В. Шуміли , сміявся , малюють , прочитав.
Г. Заспіваймо , вивчили , дивився , зникають.
   6.Укажіть рядок , у якому всі дієслова мають граматичне значення 1 особи.
        А.Лягаю , співаю , читаю , носіть.
        Б. Малюю , граюся , пишу ,спиш.
        В. Мрію , знаю , думаю , матиму.
        Г. Буду бігти , віритиму , дам , привітаються.
    7. Встановіть відповідність між дієсловом та його морфологічним аналізом.
         А. Сміялася б.
         Б. Шуміла.
         В. Потемніло.
         Г. Дарували(амулети).
         Д. Обізвався.
             1.Дієслово минулого часу , доконаного виду дійсного способу , чоловічого роду , однина , 1 дієвідміна.
             2.Дієслово ,безособове ,минулого часу ,доконаного виду.
             3.Дієслово минулого часу , недоконаного виду ,дійсного способу , жіночого роду , однина , 2 дієвідміна.
             4.Дієслово минулого часу , недоконаного виду , дійсного способу , множина ,1 дієвідміна , перехідне.
   8.Укажіть рядок прислівників , від яких можна утворити ступені порівняння.
         А.Вгорі , весело , щасливо, світло.
         Б. М’яко ,погано , каліграфічно ,внизу.
         В.Яскраво , мудро , міцно ,твердо.
         Г.Наскрізь , сьогодні , рано , мовчки.

9.Укажіть рядок, у якому всі числівники – кількісні:
    А.Двадцять один, сім, сороковий.
    Б.Тридцять, сто п’ятдесятий, нуль.
    В.Тисяча, шістдесят вісім, семеро.
    Г.Пятнадцятий, два, сімдесят.
  Наведіть приклад речення з порядковим числівником.
10.Укажіть, у якому рядку всі числівники відмінюються за одним зразком?
    А.Вісімсот, триста, сорок.
    Б.Сто, тридцять, шістдесят.
    В.Тисяча, мільйон, дев’яносто. 
    Г.Сорок, дев’яносто, сто.
Записати форму О. в. числівника вісімсот.
 11.Встановіть відповідність між числівником та його характеристикою.
    А. Трьохсот  сорока восьми .
    Б. Двадцятеро.
    В. Сімсот дев’яносто четвертим.
    Г. П’ятистам шістдесяти семи.
         1.Порядковий, складений, в О .в.
         2.Кількісний, складений, у Р .в.
         3.Кількісний, складений, у Д. в.
         4.Кількісний, збірний, у Н.в.
         5.Порядковий, простий, у Н. в.
12. Назвати питально-відносні та означальні займенники.




Немає коментарів:

Дописати коментар