Методичні рекомендації щодо написання та захисту науково –дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України
У сучасній освіті України домінує ідея формування людини-дослідника, здатної до творчого мислення, самостійного пошуку шляхів вирішення актуальних проблем. У зв’язку з цим особливого значення набуває проблема розвитку технології пошуково-дослідницької роботи учнів. Перед учителями постає завдання навчити своїх вихованців самостійної дослідницької діяльності й створити при цьому середовище для розвитку творчої особистості.Держстандарт та нові програми для навчання стали відгуком на соціальне замовлення. Реформування освіти передбачає відновлення змісту навчання з орієнтацією на ключові компетентності, оволодіння якими дозволяє учням вирішити різні проблеми в житті. До складу ключових компетентностей входять і пізнавальна, творча та самоосвітня, які найкраще розвиваються під час дослідницької діяльності.
Однією з форм роботи з творчо обдарованою молоддю є Мала академія наук України. МАН - це структурна складова системи позашкільної освіти, яка сприяє виявленню здібностей, обдарувань і самовизначенню та реалізації учнів шляхом залучення їх до пошукової, експериментальної, дослідницької роботи в різних галузях науки і техніки. У процесі навчання учні в МАН під керівництвом ученого або вчителя проводять певну науково-дослідницьку роботу, з якою потім виступають на наукових конференціях, колоквіумах, під час проведення конкурсу-захисту. Для того, щоб учень виявив бажання працювати над науковим дослідженням, у нього необхідно пробудити це бажання, сформувати дослідницьку мотивацію. Головним є те, що діти вчаться ретельно проводити дослідження, оволодівають складними методами обробки результатів і переконуються: справжня наука не може бути надуманою, а результати завжди грунтуються на дійсно доведених фактах. Крім того, юні дослідники вчаться шукати й реферувати наукову літературу, писати звіт, захищати свої ідеї, обстоювати власну позицію, брати участь у наукових дискусіях. Вони мають можливість обмінюватися досвідом своєї роботи, виступаючи на конкурсах-захистах МАН. Це шлях до створення кращих можливостей для самореалізації обдарованих дітей, формування атмосфери наукового спілкування. У майбутньому їм знадобляться набуті знання, навички пошукової, дослідницької роботи, уміння самостійно проводити експерименти, працювати з науковою літературою.
In this fashion my colleague Wesley Virgin's story starts in this SHOCKING and controversial VIDEO.
ВідповістиВидалитиYou see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he found hidden, "mind control" tactics that the government and others used to get anything they want.
THESE are the exact same SECRETS lots of famous people (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become rich and successful.
You probably know how you use less than 10% of your brain.
Really, that's because most of your brainpower is UNTAPPED.
Perhaps this conversation has even taken place INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years back, while riding an unlicensed, trash bucket of a car with a suspended driver's license and on his banking card.
"I'm very fed up with living paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"
You took part in those types of questions, right?
Your success story is waiting to happen. You need to start believing in YOURSELF.
Take Action Now!