Тестові завдання з теми «Прислівник»
1. Укажіть , які
морфологічні ознаки має прислівник.
А. Час , спосіб , вид.
Б. Час , незмінність.
В. Рід , число , відмінок.
Г. Незмінність.
2.Укажіть рядок прислівників , від
яких можна утворити ступені порівняння.
А.Вгорі , весело , щасливо,
світло.
Б. М’яко ,погано , каліграфічно
,внизу.
В.Яскраво , мудро , міцно
,твердо.
Г.Наскрізь , сьогодні , рано
, мовчки.
3.Укажіть рядок , у якому всі прислівники
пишуться окремо.
А. По/справжньому ,
на/радість , де/не/де , в/літку.
Б.На/жаль , на/зло ,
рік/у/рік , кінець/кінцем.
В. Будь/коли , на/щастя ,
з/дня/на/день ,по/третє.
Г.До/смаку , в/трьох ,
по/перше , хоч/не/хоч.
4.Укажіть рядок , у якому всі
слова прислівники.
А.Рано-вранці , давно ,
сьогодні , ранок.
Б. Вгорі , вниз , низько ,
гора.
В. Удвох , два , вдвічі ,
вдень.
Г.Наспіх , смішно , мимоволі
, босоніж.
5. Укажіть рядок , у якому всі
прислівники виконують роль вставних слів у реченні.
А.Зроду-віку , сяк-так ,
навіщо ,якраз.
Б.Напоготові заодно ,
навиліт , тим часом.
В.Все одно , наяву ,
натомість , таким чином.
Г. Напевно , можливо ,до
речі , по-друге.
6. Встановіть відповідність між
прислівником та його значенням.
А. Праворуч.
Б. Торік.
В. Навмисно.
Г. Ніжно.
1. Означальний.
2. Мети.
3. Часу.
4. Місця.
5. Мети.
7. Робота з текстом.
1. Ліс ще дрімає в
передранішній тиші…2.Непорушно стоять дерева , загорнені в сутінь , рясно
вкриті краплистою росою. 3. Тихо навкруги , мертво.4. Лиш де-не-де прокинеться
пташка, непевним голосом обізветься зі свого затишку. 5.Хо, старечо хихикаючи в
бороду, стоїть на галявині.
А.Укажіть речення, у яких
наявні означальні прислівники.
Б.Укажіть речення, у яких
є прислівник місця.
В.Укажіть речення, в якому
є прислівник, від якого можна утворити ступені порівняння.
а видповить
ВідповістиВидалитиПяте яке
ВідповістиВидалити