Тестові завдання з теми «Прислівник»

Тестові завдання з теми «Прислівник»
1.     Укажіть , які морфологічні ознаки має прислівник.
А. Час , спосіб , вид.
Б. Час , незмінність.
В. Рід , число , відмінок.
Г. Незмінність.
   2.Укажіть рядок прислівників , від яких можна утворити ступені порівняння.
         А.Вгорі , весело , щасливо, світло.
         Б. М’яко ,погано , каліграфічно ,внизу.
         В.Яскраво , мудро , міцно ,твердо.
         Г.Наскрізь , сьогодні , рано , мовчки.
   3.Укажіть рядок , у якому всі прислівники пишуться окремо.
         А. По/справжньому , на/радість , де/не/де , в/літку.
         Б.На/жаль , на/зло , рік/у/рік , кінець/кінцем.
         В. Будь/коли , на/щастя , з/дня/на/день ,по/третє.
         Г.До/смаку , в/трьох , по/перше , хоч/не/хоч.
    4.Укажіть рядок , у якому всі слова прислівники.
         А.Рано-вранці , давно , сьогодні , ранок.
         Б. Вгорі , вниз , низько , гора.
         В. Удвох , два , вдвічі , вдень.
         Г.Наспіх , смішно , мимоволі , босоніж.
    5. Укажіть рядок , у якому всі прислівники виконують роль вставних слів у реченні.
          А.Зроду-віку , сяк-так , навіщо ,якраз.
          Б.Напоготові заодно , навиліт , тим часом.
          В.Все одно , наяву , натомість , таким чином.
          Г. Напевно , можливо ,до речі , по-друге.
   6. Встановіть відповідність між прислівником та його значенням.
          А. Праворуч.
          Б. Торік.
          В. Навмисно.
           Г. Ніжно.
              1. Означальний.
              2. Мети.
              3. Часу.
              4. Місця.
              5. Мети.
   7. Робота з текстом.
               1. Ліс ще дрімає в передранішній тиші…2.Непорушно стоять дерева , загорнені в сутінь , рясно вкриті краплистою росою. 3. Тихо навкруги , мертво.4. Лиш де-не-де прокинеться пташка, непевним голосом обізветься зі свого затишку. 5.Хо, старечо хихикаючи в бороду, стоїть на галявині.
           А.Укажіть речення, у яких наявні означальні прислівники.
           Б.Укажіть речення, у яких є прислівник місця.

           В.Укажіть речення, в якому є прислівник, від якого можна утворити ступені порівняння.

2 коментарі: